Proje kapsamında; tüm yetkili servisler ve 200 müşteri danışmanına süreç ve uygulama eğitimleri verildi, talep yoğunluk haritası oluşturuldu. Yeni nesil cihaz ve uygulamaların entegre edildiği proje sayesinde müşteri talepleri ve randevuları anlık, günlük, aylık ve yıllık bazda detaylı olarak takip edilebilecek. Yeni nesil 530 akıllı telefon, cihaz ve tabletin dahil edildiği mobilizasyon projesiyle yetkili servislerin saha operasyonları kusursuzlaştırıldı. Tüm akışın sorunsuz olarak işlemesi için gerekli performans takibi 21 kişilik online Servis Operasyon Merkezi (SOM) tarafından yönetilecek.
“MÜŞTERİLERİMİZİN HAYATLARINI KOLAYLAŞTIRMAYA DEVAM EDECEĞİZ”
DemirDöküm’ün hayata geçirdiği projeyle birlikte yıl sonuna kadar 1 milyona varan randevunun hızlı bir şekilde programlanabileceğini belirten CEO Alper Avdel; “En önemli gündemimiz ‘müşteri memnuniyeti’ ve ‘müşteri deneyimi’. Rakamsal hedeflere ulaşmak, günümüz şartlarında anlamını yitirdi. Orta ve uzun vadede başarıya ulaşmanın anahtarı müşteri memnuniyetinden geçiyor. Türkiye’nin en köklü şirketlerinden biri olarak, müşteri memnuniyetindeki başarı oranımızı yüzde 90’ın üzerinde gerçekleştirmeye devam ediyoruz. Zirvedeki yerimizi korumak için bu alana önemli yatırımlar yapmaya devam ediyoruz. Üretim, iş süreçleri ve satış sonrası hizmetlerde odaklandığımız 10’dan fazla dijital dönüşüm projesi ile sektörümüze liderlik etmeyi sürdüreceğiz. Hayata geçirdiğimiz dijital randevu sistemimizle müşterilerimize sunduğumuz hizmet kalitesini artıracak, onların hayatını kolaylaştırmayı sürdüreceğiz” dedi.